Visie
Het is moeilijk om een perfect verhaal te geloven
Hoe saai is het wel niet om een gelikt verhaal te zien waarbij je in je onderbuik
voelt dat het niet helemaal oprecht is. Dat het te perfect is gemaakt? Dat het
gevoel mist? Nou ik vind dat dus helemaal niks.
Ik zoek de diepgang, humor of
andere emoties op. Zolang het maar geen bla-bla-bla is maar een verhaal dat raakt
bij de doelgroep. En dit doe ik voor allerlei soorten bedrijven. Van 1 persoon tot
voor organisaties van 1000+ mensen.
Waar staat Capture Life voor?
Capture Life maakt het onzichtbare zichtbaar. Wat hiermee wordt bedoeld is dat Anne-Roos Radings, het gezicht achter Capture Life, altijd doorvraagt als ze je gaat interviewen voor het vooronderzoek. Juist uit dit vooronderzoek komen er verhalen of kwaliteiten naar voren die anders begraven zouden blijven. "Ik graaf graag deze schatten op, want door door te vragen kom je erachter wat het verschil maakt in jouw of jullie bedrijf/organisatie. Hoe helderder je kunt communiceren waar jij of jullie voor staan, des te makkelijker je de juiste mensen aan boord kunt krijgen. Hoe makkelijker je de juiste doelgroep kunt aantrekken. Ik vertel je hier graag meer over."
Hoge kwaliteit, toch laagdrempelig en professioneel
Bij Capture Life werken we niet met hele grote teams. Vaak zijn we met 1-4
mensen afhankelijk van de opdracht. En we produceren liever niet onnodig meer
want dat betekent ook dat de kosten onnodig omhoog gaan. Waarom zou je dat
willen? We hebben echt aandacht voor jou als ondernemer. We werken informeel
maar streven naar een commercieel resultaat die niet perse als een reclame of
promotievideo aanvoelt op een irritante manier.